پارسیس کامپیوتر
آنچه میدانیم یک قطره است،آنچه نمیدانیم یک اقیانوس،باسفربه دنیای پارسیس،جرعه ای بیشتر از اقیانوس علم بنوشیم

روزهای اول آبان ماه بود که یک روز رفته بودیم مدرسه ، خانم صادقی معاونت فعال هنرستان یک  دفعه عنوان کردند که با همیاران معلم هنرستان جلسه  گذاشتند و فرمودند اگه تمایل دارید با هنرجوهای برتر مدرسه یه صحبتی داشته باشید می تونید بیایید جلسه....یک شنبه بود و اون زنگ آزاد بودم از خدا خواسته رفتم و در مورد هسته های پژوهشی و پژوهش سرای خواجه نصیر طوسی صحبت کردم و با استقبال بچه ها روبرو شد...

اون روز متوجه شدم بچه ها به فیزیک علاقه خاصی دارند و توی این زمینه می شه فعالیت کرد البته اگه همکارام هم تمایل به همکاری داشته باشه... تصمیم گرفتم توی جلسه دبیران با ایشون صحبت کنم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


وبلاگ آموزشی و تشریح عملکردهای سالانه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 216
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 232
بازدید ماه : 1604
بازدید کل : 238200
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 164
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس